Je kantoor inrichten, is een fantastisch en tegelijkertijd tijdrovend traject. Zeker als je wilt renoveren of verbouwen. Dit kun je natuurlijk zelf begeleiden, maar waarom besteed je het niet uit? Dan houd jij de focus op je onderneming en doen wij waar we goed in zijn: het realiseren van een smaakvolle, functionele kantoorinrichting.
Bekijk onze projectenBij Bas specialiseren we ons in kantoorinrichting, projectinrichting en akoestisch advies. Al deze expertises ontstonden vanuit de wens om jou als opdrachtgever te ontzorgen en je werkomgeving te optimaliseren, zodat die voor jou “werkt”.
Wij geloven namelijk dat als het rustig is op je werkvloer, ruimtes logisch afgestemd zijn op de mensen en het meubilair degelijk is, dit bijdraagt aan het succes van je bedrijf.
Om dit te realiseren onderzoeken we je huidige werkomgeving, maken we een ontwerp, denken we in oplossingen en schakelen we ons uitgebreide netwerk van vakmensen in om jouw droominterieur te realiseren.
Hoe het kantoorinrichtingsproject eruitziet, hangt af van wat je wilt. De inrichting of renovatie van een volledig pand vraagt om een andere aanpak, dan wanneer je alleen nieuwe hardware en een andere kleur op de muren wilt. Toch is er wel een basis stappenplan voor elk project.
Een kantoorinrichtingsproject is niet niks, dus waarom zou je het aan ons overlaten? Bij Bas:
✔︎ Heb je één vast contactpersoon die alles regelt en direct beslissingen maakt
✔︎ Denken we oplossingsgericht: kan niet, bestaat niet
✔︎ Bieden we je kwaliteitsmeubels voor normaal geld
✔︎ Zijn we transparant in de kosten
✔︎ Geven we eerlijk advies en durven we je zaken af te raden
✔︎ Draait het om samen een eye-catching interieur neerzetten
✔︎ Werken we met een groot netwerk aan vaktechnische partners
Duurzaamheid speelt bij veel bedrijven een grote rol en dus ook bij je nieuwe kantoorinrichting. Dus wat doen wij daaraan?
Een unieke dienst die wij verlenen, is het retournemen, refurbishen en opnieuw verkopen van jouw gebruikte meubilair. Dit doen we onder ons label Outlet Kantoormeubels via deze weg krijgt jouw oude meubilair een tweede leven.
Om de transportkilometers te verlagen, CO2-uitstoot te reduceren en goed zicht te hebben op het productieproces, kopen wij onze meubels zoveel mogelijk bij (Europese) merken die in Europa produceren. Deze fabrikanten voldoen vaak ook aan Europese wetten en normeringen, zoals de ISO 14021, wat betekent dat veel van hun meubilair voor 93 procent recyclebaar is. Zo koop je dus al duurzaam in.
Bestel je kantoormeubilair bij ons? Dan wordt dit vaak eerst bij ons geleverd en vervolgens transporteren wij het weer naar jou. Om hierbij leegrijden te voorkomen en kilometers te drukken, combineren we onze leveringen zoveel mogelijk.
Wanneer wij kantoormeubilair leveren, kost dat altijd toch nog energie. Om de CO2-uitstoot daarvan te compenseren, doneren wij een maandelijks bedrag aan Trees for All. Deze organisatie plant daarvan bomen terug, zowel op eigen bodem als in het buitenland.
Meer weten?
Ben je enthousiast geworden? En wil je meer weten over het kostenplaatje en de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. We kijken ernaar uit om met je mee te denken over jouw ideale werkomgeving.